ACTUALITEITEN

Grenscorrectie Oudenhoorn

Een nipte meerderheid stemde tijdens de raadsvergadering van 17 mei 2017 tegen het collegevoorstel voor een grenscorrectie van Oudenhoorn. CDA Nissewaard heeft voor het voorstel gestemd. Zuur detail is dat twee raadsleden, onder wie ons fractielid Kumar Ramlal, niet aanwezig konden zijn omdat de extra raadsvergadering werd ingepland op het moment dat zij al eerder hun vakantie hadden geboekt, lees meer.

Nota Minimabeleid

Voor het CDA is het minimabeleid een belangrijk middel voor bestrijding van armoede en het voorkomen van een sociaal isolement voor de inwoners die het financieel zwaar hebben in onze gemeente. Bij het vaststellen van het coalitieakkoord met ONS en VVD heeft het CDA zich dan ook hard gemaakt om dit in het sociaal beleid van de gemeente te verankeren, lees verder.

Zorg op het eiland!

Lees hier het persbericht opgesteld door de federatieve afdeling CDA Voorne-Putten.

Een Meet and Greet met een CDA-politicus?

Iedereen heeft wel eens gedacht; ”Ik zou wel eens een echte politicus willen spreken.”. Een politicus spreken en hem zeggen wat je ergens van vindt, of iets waar je aandacht voor wilt vragen, of omdat je wilt weten waarom hij of zij politicus geworden is.

Dat kan! Lees snel verder.